BLIV PIT-STOPPER PÅ FILMHØJSKOLEN MØN

Nogle unge har brug for et break i den videregående uddannelse - måske har de valgt det forkerte studie, måske er de bare ikke helt klar til universitetet eller den videregående uddannelses de kom ind på?

En Pit-stopper er en ung, der har påbegyndt, eller færdiggjort, en uddannelse efter enten gymnasiet eller en anden grunduddannelse.

En Pit-stopper har lyst til at fordybe sig i både sociale og faglige ting - uden at skulle tænke på husleje, daglige indkøb og karakterræs.

Vi  tilbyder PIT-STOP rabat på efterårssemestret på Filmhøjskolen.

Du skal i din ansøgning om optag oplyse om du er Pit-Stopper, og kort beskrive hvorfor. Det kan du gøre ved at oplyse om det studie du har afbrudt eller gennemført eller, hvis du mener der er andre gode årsager, oplyse om disse.

Vi tager naturligvis meget gerne en snak med dig om et højskoleophold hos

os er det rette for dig, giv os et kald på 71 99 91 98.

Bemærk: Hvis du gives rabat med Pit-stop-ordningen kan du ikke samtidig modtage andre rabatordninger fra Filmhøjskolen.

SKRIV DINE OPLYSNINGER HER HVIS DU VIL VIDE MERE OM PIT-STOPPER ORDNINGEN:

SÅ HØRER DU FRA OS!

NÆSTE BESØGSDAG:
18. MAJ - KL. 11.00
SKOLEGADE 6 I STEGE
VELKOMMEN

logo ny.jpg

FILMHØJSKOLEN MØN     SKOLEGADE 4-6     4780 STEGE    TELEFON   7199 9198     MAIL: KONTAKT@FILMHOJSKOLEN.DK