BLIV PIT-STOPPER PÅ FILMHØJSKOLEN MØN

Nogle unge har brug for et break i den videregående uddannelse - måske har de valgt det forkerte studie, måske er de bare ikke helt klar til universitetet eller den videregående uddannelses de kom ind på?

​

En Pit-stopper er en ung, der har påbegyndt, eller færdiggjort, en uddannelse efter enten gymnasiet eller en anden grunduddannelse.

​

En Pit-stopper har lyst til at fordybe sig i både sociale og faglige ting - uden at skulle tænke på husleje, daglige indkøb og karakterræs.

Vi  tilbyder PIT-STOP rabat på efterårssemestret på Filmhøjskolen.

​

Du skal i din ansøgning om optag oplyse om du er Pit-Stopper, og kort beskrive hvorfor. Det kan du gøre ved at oplyse om det studie du har afbrudt eller gennemført eller, hvis du mener der er andre gode årsager, oplyse om disse.

​

Vi tager naturligvis meget gerne en snak med dig om et højskoleophold hos

os er det rette for dig, giv os et kald på 71 99 91 98.

​

Bemærk: Hvis du gives rabat med Pit-stop-ordningen kan du ikke samtidig modtage andre rabatordninger fra Filmhøjskolen.

SKRIV DINE OPLYSNINGER HER HVIS DU VIL VIDE MERE OM PIT-STOPPER ORDNINGEN:

SÅ HØRER DU FRA OS!

NÆSTE BESØGSDAG:
18. MAJ - KL. 11.00
SKOLEGADE 6 I STEGE
VELKOMMEN

logo ny.jpg

FILMHØJSKOLEN MØN     SKOLEGADE 4-6     4780 STEGE    TELEFON   7199 9198     MAIL: KONTAKT@FILMHOJSKOLEN.DK

FILMHØJSKOLEN MØN     SKOLEGADE 4-6     4780 STEGE    TELEFON   6174 0608     MAIL: KONTAKT@FILMHOJSKOLEN.DK